sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Onkohan kaikki kunnossa?

Aloin tässä ihmetteleen että miten mä jaksan oikein tehdä kotihommia kun en oo viikkoihin jaksanu tehdä mitään ja yks kaks virtaa on. Jotenki ei enään ällötäkkään ja ei oo kyllä väsyttänytkään.
Arvaatte vaan mikä ajatus tuli mieleen ensimmäisenä? Eikös siinä niin käy että jos sikiö kuolee kohtuun niin oireet loppuu? Mulla on nyt valtava pelko ettei kaikki oo hyvin. Missä mun väsymys? Ällötys? Miksi en enään syö tiheesti?
En tiiä mitä tehdä, iskee paniikki. Pitääkö mun odotella taas viikolle 12 kun on ultra että onko kaikki hyvin?
Mahakaan ei oo kasvanu...menee kaikki entiset vaatteet päälle, ei musta mitään huomaa että oon raskaana.

APUA

2 kommenttia:

  1. Tämä kommentti ei todellakaan ole millään pahalla, mutta mun mielestä stressaat ihan liikaa :) Anna asioiden mennä omalla painollaan ja erityisesti; nauti! :)

    VastaaPoista
  2. Mulla ainakin itsellä alussa olotilat vaihteli. Vaikka yleensä väsyttikin tosi paljon ja oli ihan älyttömän huono olo, oli mulla myös päiviä jolloin olin tosi energinen ja jaksoin touhuta vaikka mitä! :) Täytyy vaan luottaa siihen, että kaikki on ihan hyvin :) Tsemppiä :)

    VastaaPoista