tiistai 26. maaliskuuta 2013

Alhainen verenpaine

Tämä on sitten ikävä riesa :( Olo on ihan hirveä. Mittasin tuossa taas paineita niin 100/63 tai alle 100. 
Puin vaatteet päälle istuen äsken. syke 120. Nousin penkistä ja keitin kahvit, syke 120.
Olin eilen töissä pitkästä aikaa. Eka tunti meni ok mutta sen jälkeen alkoi voimat loppuun, kädet puutui, tuntui ettei jaksa askeltakaan enään ottaa. Hengitys oli tiheää ja tunsin että pulssi on taas jotain 120. Vihaan tätä!!
Saa nähdä koska pyörryn töissä ja kukaan ei ole näkemässä koska teen välillä töitä niin ettei paikalla ole ketään, tai siis oikeastaan melkeinpä aina. Pitää alkaa kuljettaan salmiakkia aina mukana, jos se vaikka auttais?

2 kommenttia:

  1. Siis mulla on joka kerta neuvolassa ollu paineet noin 60/100 (oon nyt puolivälissä), ja oon ollu siinä uskossa että ne on just hyvät! Mut ehkä se selittää mun järkyttävän salmiakkihimon :D

    VastaaPoista
  2. Mulla on kans koko raskausajan olleet paineet matalalla viime kertaa mukaan lukematta. Joskus olen sitten viettänyt päiviä sohvalla kun on tunutunut että kaikki vaan pyörii. Sitten olen syönyt justiin salmiakkia tai lakritsia niin olo on alkanut helpottaa.

    VastaaPoista