perjantai 2. marraskuuta 2012

kp 1?

Jaaha....ilmeisesti mulla alkoi menkat...en oo kyllä varma...eilen ne ehkä sit ois alkanu?

Mitenhn toi ovistesti voi sitten näyttää niitä viivoja jos mulla on nyt menkat?

Soittelin sairaalaan kun mulla tulee hirveesti verta ja hyytymiä. Pitää seurailla tilannetta ja jos huomenna sama niin soittoa takas...joudun varmaan sit käymään siellä :(

Sanoivat että voi olla menkat. voi tulla hyvinki 3viikon päästä ja menkkamainen jomotuskin alkoi tänään aamulla ja sitten alkoi vuoto ja kipu hellitti. että eiköhän nämä menkat ole...kun vaan ei tulis heikko olo kun verta tulee aika paljon...

5 kommenttia:

  1. Olen pahoillani pienokaisenne menettämisestä. :(

    Minulla alkoi menkat 2 viikkoa keskenmenovuodon päättymisestä, vajaa kuukausi keskenmenosta.

    Veikkaisin, että ovulaatioviivat näkyvät, koska sinulla on kuitenkin vielä raskaushormonia veressäsi. Näin oli ainakin minulla.

    VastaaPoista
  2. Mulla näkyy ovistesteissä koko kierron ajan viiva, mut sit kun ovis on niin se on yhtä vahva kuin kontrolliviiva.

    VastaaPoista
  3. Koko kierron ajan täälläkin ovisLIUSKAT näyttävät viivaa, täysin epäjohdonmukaisesti välillä vahvempaa, välillä haaleampaa. En usko liuskoihin enää ollenkaan.

    VastaaPoista
  4. Hei, nyt kun kirjoitat, niin muistan, että mulla oli ihan sama juttu keskenmenon jälkeen (kyselit mun blogissa keskenmenon jälkeisistä oviksissta. Ovistikut näytti plussaa ja niiden jäljestä suunnilleen luulin, että olin taas raskaana. Eli liekö hormoonit sit vaan niin sekaisin keskenmenon jälkeen.

    VastaaPoista