sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Doppler ja bolakoru

Joku mietti että millanen doppler mulla on niin tässäpä kuvaa. Hinta on halpa 34€ Raskauskeijusta. Ihan hyvin riittää tämmönen halpa versio. Kallein tuolla sivustolla taitaa olla 99€. En ihan sen hintaista viittinyt ostaa, kun käytössä on kuiten aika vähän aikaa.
Toinen minkä tulen hankkimaan rv 20 on Bolakoru. Tätä en muista nähneeni esikoisen aikoihin, ehkä niitä myytiin jo vuonna 2003 mutta en silloin tajunnut tämän ideaa. Kuopuksen aikaan tämä ois kans ollut ihana kun silloin onnistuin imetyksen kanssa :) Mutta tämän kolmannen kanssa ehdottomasti hankin tämän, sen verran paljon olen kuullut positiivista tästä korusta. Ja väri tietty toi lila, mun lempiväri :) hinta 26,50€ sis musta pitkä riipusnauha. Toimituskulut 0€ (raskauskeijusta)

7 kommenttia:

  1. Jee mä kaipailinki blogeja missä LA samoihin aikoihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosi kiva kun löytyy muitakin joilla LA samoihin aikoihin :) tässä mun blogissa on kans muutama :)

      Poista
  2. Mullon ollu alusta asti kans toi sama doppleri. Oli kyllä sillon viel 10 e halvempi kun tilasin...Bolakorun sain mieheltä jouluna lahjaksi mutta on jäänyt vähän nurkkiin pyörimään. Voiskin taas kaivaa sen esille kun nyt sen muistin :D

    VastaaPoista
  3. Mulla on tuo sama doppleri, tosin on vanhempaa mallia kun sai sen kaverilta joka oli sen jostain saanut. :D Ja bola korukin mulla on, vielä kun muistais käyttää... mulla siinå on pienet jalanjäljet. ♡ tilasin viime raskaudessa sen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin voisin kesäksi tilata korun :) ekassa raskaudessa en juuri ostanut edes vaatteita, kun oli talvi :) kuljin vaan jossain telttahousuissa ym. Nyt kesällä on vähän pakko katsoa, mitä pitää päällään :D

      Poista
  4. mulla sama doppleri myös.. ja tollasta korua oon kans miettinyt:)

    VastaaPoista
  5. Mulla sama bola pinkkinä ! :) ja täytyy kyllä sanoa et on tosi paljon herättänyt kiinnostusta töissä :D ( olin päiväkodissa töissä, joten koru sai sekä aikuisilta että lapsilta tosi paljon huomiota :)) ) kuitenkin täytyy sanoa, en tiedä olenko itse vain tosi epäonnekas vai onko se kaikki nuo tuommoiset bolat kun aika herkkiä hajoamaan :( ensimmäinen ehti vuorokauden olla kaulassa, kun pallo tipahti irti, tein reklamaation, sain uuden tilalle, joka myös on ehtinyt hajota ! ( pysyisi liimalla edes loppuraskauden !! ) siitä huolimatta että olen ehkä jopa hysteerisen varovainen tuon kanssa, ettei kolhiinnu tai joudu kiskotuksi :(

    Toivottavasti parempi onni sinulla korun kanssa jos tuohon kyseiseen päädyt :)

    VastaaPoista