torstai 9. elokuuta 2012

Äidin tehtävä

Tämä on mun lempi aihe :) minä äitinä ja minun tehtävät :) Voisin kirjoittaa tästä lopuuttomiin ja saarnata miehelleni ;) 
Äidin aivojen pitää raksuttaa koko ajan, sun pitää tietää kaikesta kaikki, silmät selässä, kuulo paras mahdollinen. 
Tämä aihe tuli taas mun mieleen kun "hokasin" että pian on syksy ja mikäs on lasten vaatteiden tilanne?
Varsinki nyt kun poika taas lähtee kouluun ja tyttö eskariin niin mitäs siellä kaapissa on?
Kävin pojan kaapin läpi ja aivot raksutti heti mitä tarvitaan. Pakko ostaa se ja se...mistä mä löydän niitä?
Ostanko uutena? Huuto.net? Facebook myyntipalsta? Kenties kaverilta kysyn jolta ostanu ennenki.
Mitäs vaatteita tytöllä olikaan, suostuuko se pitään niitä? Onko tytöllä sormikkaita, mikä takki laitetaan eskariin? Entä kengät? voisin jatkaa tätä loputtomiin. 

Mies sanoi että sä oot äiti, sulle tulee niin luonnostaan tuo kaikki, osaat ajatella ne niin helposti.
Olis vaan ihana jos joskus joku muuki vois ajatella näitä ;) ettei aina tarvis miettiä iiiiihan jokaista asiaa joka liittyy lapsiin....edes kerran vuodessa joku vois hoitaa nää lasten vaate asiat :) 

No onpahan mullakin joku virka tässä perheessä kun huolehdin lasten asiat niin hyvin :) Hyvä minä :) 

1 kommentti:

  1. :) hyvä me! :) nim. Kirppistelijä joka varastoi jo ainakin vuoden eteenpäin seuraavia vaatekokoja sängynaluslaatikoihin, joista miehellä ei ole käsitystäkään... Hyvä, että tietää mitkä käytössä olevista vaatteita kuuluu kummallekin pojalle.... ;)

    VastaaPoista