sunnuntai 26. elokuuta 2012

tukka lähtee päästä

Oon tutkinut monta päivää mistä voi johtua tää että mulla irtoo niiiiiin hirveesti tukkaa. Muutamassa kuukaudessa lähteny puolet pois :(
Sen tiedän että magnesiumin puute mulla on, sen näkee mun kynsistä, pitkiä pystyviivoja kynsissä ja nyt kun googletin niin se voi aiheuttaa myös tukan lähtöä....kävin muistaakseni 13.7 kilpparikokeissa ja tsh oli 0,98 ja t4v 20. Et ne pitäis olla ok....tosin se voi kuukaudessa muuttua kyllä...et pitäis varmaan sit neuvolassa mainita asiasta että pistävät kokeisiin.
Tutkin myös että sinkin puute voi aiheuttaa tukan lähtöä, syön sitäki. Rauta, d-vitamiini, b-vitamiini, kalaöljy, c-vitamiini...mitähän näitä muita oli. Noita syön kans :) Magnesium pitää ostaa, vaikka syön multivitaa jossa on kaikki mutta ostan silti erikseen vielä ton magnesiumin. Piimax c biotiini purkki on mulla kans käytössä nyt ja priorin...pitää kokeilla kaikkea....kohta oon ihan kalju =( Kromia syön kans purkista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti