tiistai 23. lokakuuta 2012

Minun olotilani

Päästään taas tähän...mikä on minun olotilani tällä hetkellä?
Ei hyvä. Miehelleni tuli kaveri etelestä kylään viikoksi ja tuntuu että oon jääny ihan ulkopuolelle tässä.
Tekevät lähinnä musiikkia ja minä vaan olla möllötän yksin. Tietenki lapset on täällä mutta mieheni ei ole minun kanssa niin paljon kuin haluaisin.
Vieras olisi peruttu mutta lentoliput oli maksettu aikoja sitten, joten ei viittinyt enään perua.
Itse en olisi jaksanut yhtäkään vierasta tähän elämään nyt. En ole vielä siinä kunnossa että jaksan mitään ylimääräistä, keskenmenosta on vasta 2viikkoa. Tarvin enemmän aikaa....paljon enemmän.
Haluaisin vaan olla mieheni kanssa mahdollisimman paljon mutta nytkin se meidän oma aika menee johonki musiikin tekoon...pah!

Mun pitää siivota nyt vieraanki sotkut ym ym. Ruokaa tehdä enemmän ja stressata sitä etten voi olla oma itseni omassa kodissani. Täällä jos missä pitäis voida olla oma itsensä...mutta en nyt ainakaan 6 päivään :(
Huomaan että mulla napsahtaa nyt vielä useammin, eli siis hermostun/suutun nyt helpommin kuin oman perheen kesken. Tää ei tee hyvää mulle, tiedän sen...oonkohan kohta taas masentunut....?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti